My Blog List

Friday, December 31, 2010

SIGN UP

Assalamualaikum..
Sempena esok tahun baru ni..aku ingin mengambil kesempatan mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU kepada semua yang mengenali aku..Aku ni xdalah selalu update sgt blog aku..bile mari rajin je duk menaip untuk blog ni..aku punya blog pun xdela menarik sgt dan beberapa followers je ni haa..anyway thanks guy for b my follwers..

Aku SIGN IN hari ini blog aku tengok ade la beberapa komen drpd merka yang tidak menggunakan nama sebenar..Aku susah juga nak mengagak sape yang komen aku..Itulah aku galakkkan korang buat satu blog cm aku ni kan senang..Bole kembangkan minda juga kan kan...Hahaha anyway for the komen..

Aku ingatkan jugakla xde sape nk bace blog aku ni..tapi bile aku chat ngn kawan aku je..diorg ckp..ala yang kat blog ko tu ape??Aik??ade gak org bace eh..Rasa kelakar pun adew...Aku tengpk blog orang2 lain punyalah best..pandangan dan kata2 dari diorang kalah ahli politil..tapi rasenya aku xdelah seberani mereka..ak hanyalah insan kecil yang hina...

Anyway..ini je yang aku nak membebel...thanks sbb sudi luangkan mase bace blog aku ni ya kawan2ku..
HAPPY NEW YEAR KALIAN!!

No comments: