My Blog List

Tuesday, March 22, 2011

AKU MEMANG KAMPUNGAN

ASSALAMUALAIKUM..

Kalini entry aku,aku nak KELAINAN sikit,,haaapa yang dimaksudkan dengan kelainan??kelainan tu maksud lain dr yang lain la..sebenarnya aku da lama nak create entry cmni..cume taku3 je..yela aku ni sapela ka nak memberi pandangan pada orang luar..aku hanya sekadar picisan sahaja..aku ni peminat setia blog beautifulnara.com..baru2 asik isu pakaian artis kita je..mula2 miera liyana(sumpah aku x kenal)pakai bju nampak tut...pastu yuna pula majuk ngn sebb tegur cara pemakaian tudung..Yuna ni ialah anak kepada DATIN ANUM kat sekolah s.a.b.s di kuatan..sebelum die femes dulu,kami ade invite die dinner sekali ngn band hujan(sayangnye pic yuna hilang..noh je ade)mase tu semua tanya eh yuna tu ape??bende yuna weh,..sape tu..name bende tu...biasalah orang kampung kan..sekali yuna muncul atas stage,pakai baju kemeja hijau lengkap dengan tudung yang betol2 sopan..kaler merah n hijau...tol x kak yuna??mase tula saya mula meminati yuna...(mase tu safwan yang kendalikan dinner tu)
ok berhenti cakap sal yuna..kenapa aku cakap AKU MEMANG KAMPUNGAN???ye aku mmg org kampung..sbb ak memang jakun tengok org bergaya sikit...kalu aku ckp kat kawan aku seksinye mu...dieorg mesti ckp...oloh jakun r..ye aku taw aku jakun!!aku mmg jakun...kat kuantan ni mmg x ramai sgt org seksi tahp seksa..aku tgok kalu ade yang seksi pun dlom blog hiburan jela...

Sebenarnya disini aku ingin luahkan aku agak terkilan ngn artis dan masyarakat kite..AL-kisahnye cmni...baru2 ni aku ade minat artis nama CAPRICE..aku tertawan dengan lagu2 die dengan nik irfan tu.sejak daritu,aku search lagu die.fantasy girl mmg da selalu denga dah..tp xde masela sampai nak tgok video klip kan..minggu lepas..aku baru je pas exam aku mengadap laptop ni...bukakla youtube.com search caprice..hmm..kualiti video die sejibik cm artis luar..tapi aku cm malu nak minat CAPRICE..ntah tetibe rase segan..ntah kenapa sbb aku sedar aku kampungan,aku lihat perempuan dalam setiap video die semuanya hot hot dan seksi2 belaka...ade mat salleh,ade melayu masing2 same je pakaian..sampai xdapat bezakan mana satu melayu..video ni.,ade satu scene dimana perempuan menari pakai skirt disekolah(sekolah kuantan pakai bju kurung je)kebetulan mak aku tgok..mak aku tanya..mana ni?sekolah omputih ke??
..

sama juga dengan video ni..dimana ade seorang perempuan memakai skirt pendek duduk di bangku panjang..


kenapa aku sibuk2 sangat???
...ntah tetibe rase nak sibuk...video die dah sejibik cm artis luar negara..menayangkan imej perempuan seksi..jadi orang luar akan fikir bahawa rakyat malaysia semuanya seksi meksi gitu..perlu ke mereka seksi??..disitu aku sudah mula kurang minat terhadap caprice...bnyk lagi care boleh bikin video..bukn hanya dengan mempergunakan perempuan seksi....kalu gne mat salleh sekalipun...tetap seksi..budak2 tengok....adik aku pun minat caprice..die cakap...FUYOOO mantap!!(tarik telinge r)korang nak kutuk aku kampung,kolot,skehati korang la..aku pun ade la LIKE page CAPRICE official group di FACEBOOK..kebetulan mase aku belek photo dalam album die terjumpa ni gambar
kebetulan sebelah aku ade plak budak berumur 5 tahun..RIZHAN...wow kakyang seksinye!!wow..hehehehe...pic ni aku x nak komen ape2..inikan flyers x taw sape yg buat sampai nak tarik perhatian gune gambar separuh bogel macamni...hummm...perlu ke gne pic cmtu??perlu ke???perlu ke???perlu ke????????.........

AKU MEMANG KAMPUNGAN
SEKIAN
KALU ADA SALAH SILAP MAAFKAN SAYA
SALAM

2 comments:

AimiBakar said...

seriously sokongg seksi meksi tuu !!! haha

oh!kimmi said...

yessa