My Blog List

Friday, December 24, 2010

SEMUA TENTANG KITA

Assalamualaikum.......
Aku ingin kalian tahu sewaktu aku menulis di ruangan blog ini air mataku menitik jatuh membasahi pipi..Aku betul2 sedih mengenangkan apa yang terjadi pada persahabatan kita selama 5 tahun ini..Ingin aku kembali seperti dulu..dimana kita bersama2 menjalani hidup dengan penuh kegembiraan..sesungguhnya aku amat sayangkan kamu sahabat..maafkan aku kerana kesalahan yang bodoh kita jadi berantakan begini..Tiap hari aku berdoa agar kita kembali seperti dulu..Tidak perlu aku nyatakan di sini apakah permasalahannya..kerna ianya amat sulit bg kita..Sahabat..aku amat menyayangi kalian..aku sedih..aku mahu kita kembali seperti dulu...

                                                ASMY DANIAL yang baik hati
                                            NAIMULLAH yang penyayang....

                                             tidak ketinggalan FIRDAUS yang auww...haha


Sesungguhnya wahai sahabat aku tidak dapat berdepan denganmu untuk meluahkan rasa hatiku jadi aku harap dengan meluahkan di ruangan ini dapat kalian faham betapa sayangnya aku pada persahabatan kita




                                                             SAHABAT KECIL
                                                       Baru saja berakhir
                                                        Hujan di sore ini
                                                      Menyisakan keajaiban
                                                        Kilauan indahnya pelangi
                                                     Tak pernah terlewatkan
                                                        Dan tetap mengaguminya
                                                     Kesempatan seperti ini
                                                         Tak akan bisa di beli
                                                Bersamamu kuhabiskan waktu
                                                      Senang bisa mengenal dirimu
                                                   Rasanya semua begitu sempurna
                                                      Sayang untuk mengakhirinya
                                               Melawan keterbatasan
                                                        Walau sedikit kemungkinan
                                             Tak akan menyerah untuk hadapi
                                                      Hingga sedih tak mau datang lagi
                                             Bersamamu kuhabiskan waktu
                                                    Senang bisa mengenal dirimu
                                              Rasanya semua begitu sempurna
                                                   Sayang untuk mengakhirinya
                                                      Janganlah berganti
                                                    Tetaplah seperti ini.......






                                                               SEMUA TENTANG KITA
                                     Waktu terasa semakin berlalu 
                                                 Tinggalkan cerita tentang kita 
                                                 Akan tiada lagi kini tawamu 
                                                Tuk hapuskan semua sepi di hati 

                                               Teringat di saat kita tertawa bersama 
                                                 Ceritakan semua tentang kita 

                                                Ada cerita tentang aku dan dia 
                                                Dan kita bersama saat dulu kala 
                                              Ada cerita tentang masa yang indah 
                                                Saat kita berduka saat kita tertawa






YA ALLAH YA TUHANKU SESUNGGUHNYA AKU AMAT MENYAYANGI PERSAHABTAN KAMI..SELAMATKANLAH PERSAHABATAN KAMI YA ALLAH..BERIKANLAH SAHABATKU KEBAHAGIAAN DI DUNIA DAN DI AKHIRAT......amin

4 comments:

sue ann said...

wow u got nice n handsome friends..mistaken to see he is like ur boifren..>_<

oh!kimmi said...

which one u u mistaken??aiyaa

..shim shim maya... said...

awp encem la asmy tu..kenalkan bule??

Ahmad Asnawi said...

hahaha,kwan dengan budak2 hensem pulak,,