My Blog List

Saturday, January 1, 2011

SELAMAT DATANG TAHUN 2011

Assalamualaikum....
Selamat tahun baru 2011..sebenarnya aku tertaip 2012..haha..Macam mana dengan sambutan tahun baru korang..mesti best kan??Maybe ada yang duduk di rumah saja macam aku..ataupun merempit membuat aksi percuma di jalanraya,pergi konsert tahun baru.ataupun sambut di kelab2 malam..
Tidak perlu kita menyambut tahun baru dengan begitu meriah kerana sudah cukup kita menyatakan syukur!!Maybe aku kolot tapi bagi aku sambutan MAAL HIJRAH xdelah semeriah cmni pulak kan..

Tahun 2010 banyak menyimpan kenangan PAHIT dari manis..Well 2010..aku kehilangan PERSAHABATAN..ini memang menyedihkan..segalanya berlaku dalam sekelip mata..tetapi aku tidak mahu amibil kisah sangat kerana aku sudah banyak akkli ditikam kawan baik sendiri..aku sebelum ini bangga mereka kawan baikku..tetapi kenyataan yang aku harus hadapi sekarang ialah mereka bukan lagi kawa aku dan kami tidak akan kembali lagi seperti dahulu..cukuplah apa yang terjadi antara kami dijadikan kenangan..

Biarlah mereka berdua bahagia dngan cara hidupmereka sekarang..mereka mungkin tidak matang barangkali..tetapi tahulah wahai kawanku..mungkin perkara ini semua tidak mendatangkan apa2 pada kalian..tetapi aku mengambil masa yang lama untuk lupakan semua ini.kerana aku lebih menyayangi kalian lebih dari apa pun..kalau tidak kenpa aku berusaha mencari kalian dan merapatkan lagi hubungan.semuanya sia-sia kerana kalian ego dan hanya memandang perkara diluar rupa seseorang!!

Hanya disini aku berani meluahkan apa yang aku pendam..aku bangga kerana kamu ialah kawanku dulu!!Aku ceritakan di kawan kolej aku mempunyai kawan yang kacak macam kalian..baik hati,mengambil berat pasalku..ibu-bapa aku juga kenal kalian..kalu kalian xdtg rumah ibu ku akan bertanya..tapi inikah balasan bagiku??Sudahla penat aku ingin merapatkan hubungan kita..atau mungkin selama ini hanya aku yang menanggap kalian KAWAN manakal kalian sebaliknya!!

Sudahla wahai kawanku..memori bersama kalian sebelum ini sudah cukup memberi erti kepadaku..aku harap kalian dapat melupakan aku kerna aku mahu mulakan hidup baruku tanpa kalian..aku tidak penting bagi kalian..aku sedar hakikat itu..cuma aku yang bodoh tidak dapat menerima kenyataan itu!!tega sungguh kalian berbuat begitu padaku..padahal kesalahan aku APA!!Dan apa yang aku ingin katakan sekali..kalian memang amat bodoh kerana tidak sedar aku disini terluka dengan perangai kalian!!Susah senang aku dengan kamu..bukan ingin mengungkit tapi ingin aku ingatkan disini...tiada kawan lain lagi dapat menyayangi kalian seperti mana aku menyayangi kamu berdua!!!Cukupla aku menangis sendiri..Kalian silakan pergi dari hidupku buat selamanya..aku tidak perlukan lagi teman seperti kalian..

Huh lega rasanya dapat meluahkan apa yang terpendam di dalam hati..tiada guna kita menagis pada mereka yang lagsung tidak sayang kita ya kan..Tahun baru aku yakin segalanya akan berjalan lancar...insyallah..
Aku akan mulakan hidup baru,dengan menumpukan perhatian pada pengajianku yang akan bermula 24hb..


                                       SELAMAT TAHUN BARU 2011
                 TAHUN BARU BERSAMA SPEK BARU~~~~~~
                   (BERTAMBAH NERD LA AKU)

6 comments:

Anonymous said...

hepi new year too

Eason said...

happy new year !!!!!!!!!!!!!~

Abbas AW said...

A'kum

Tak tahu macam mana sesat kat blog you tapi rasa kena komplimen, you ni low profile natural beauty.Anyway...interesting blog! Wsalam

oh!kimmi said...

happy new you guys!!abbas..thanks...sy memang segalenye2 low..haks

lelakiJAHAT said...

gilos..aku follow mu lame doh

oh!kimmi said...

aik aku kene gilos haha ok makasih...