My Blog List

Monday, December 27, 2010

KEMBALI PULANG??

Assalamualaikum...
Humm isu friendship aku nampaknye belum lagi sampai ke pengakhirannya.. Hubungan kami masih lagi dalam samar2 dan tergantung...jumaat baru ni hanya kami berdua saja berkumpul tanpa pihak ketiga...Esok ade gathering kat uma aku..untuk setelkan smua permasalahan kami..aku doakan semuanya berjalan degan lancar dan kami dapat lagi berkawan seperti biasa....SEsungguhnya koranglah kawan baik aku dunia dan akhirat......biarla ade yg mencela kerna aku berkawan dwngan lelaki..asal kita tahu batas pergaulan dan hati ikhlas masing2!!!

NAIM,ASMY..kamulah kawan baik aku buat selamanya..aku minta maaf kerna telah banyak menyusahkan kalian...aku betol2 minta maaf....

                        Tanpa yang ketiga......kami masih menunggu kamu...(er huduh btol ak time ni)


untuk KAWANKU

Kita bermain-main
Siang-siang hari Senin
Tertawa satu sama lain
Semua bahagia, semua bahagia
Kita berangan-angan
Merangkai masa depan
Dibawah kerindangan dahan
Semua bahagia, semua bahagia
Matahari seakan tersenyum
Walau makan susah walau hidup susah
Walau tuk senyum pun susah
Rasa syukur ini karena bersamamu juga susah dilupakan
Oh Ku bahagia
Kita berlari-lari
Bersama mengejar mimpi
Tak ada kata tuk berhenti
Semua bahagia, semua bahagia

No comments: