My Blog List

Monday, December 27, 2010

BRAND NEW ME

ASSALAMUALAIKUM...
Hi...semua..aku ni memang bz orangnye..haha bz dengan tidurku yang x pernah cukup..bukan ape nanti aku da masuk blaja blek xdpat la aku nak tido siang cm biasa...hahah kalu kalian mahu tahu aku ni kuat tido..xkire siang atau malam tido tido je tahu..best wo0 nikmat tido..sape kat sini yang suke tido?Tido itu nikmat kan!!
Alamak da melalut lak...kali ni entry aku bukan nak cite sal tido..tapi aku nak cite ape ni BRAND NEW ME ni..ape yg baru sal aku ni???ALHAMDULILAH..aku sudah ingin berubah ke arah yang lebih baik dan mahu mendekatkan diri lagi dengan allah..tidak bermakna sebelum ini aku tidak dengan ALLAH..cume aku ingin merapatkan dan insyaalah aku tidak akan lagi lalai selepas ini

  JENG JENG....
Aku ni suke tgok fesyen tudung zaman sekarang..err tapi bukan pesen CT NURHAHIHA...(bukan nama sebenar)dan BINI-BINI pemimpin kita yah...ala tudung yang separuh tu..yang nampak jambul rambut tu..eh tudung ke tu
Aku ni pun baru nak bertudung..bertudung sebenarnya lagi sweet ka..Kalian di sana jangan pula mengutuk kepada merka yg baru hendak memakai tudung..bukan aku xpernah pakai..cuma xSELALU pakai haha..

Aku tahu sesetengah masyarakat kite ni pandang jijik sangatla dekat org x bertudung ni..katenye perempuan murahan la..apela..macam2 tomahan la..fikiran dan mulut org kite xdapek nk halang kan yop!!Kita memang suke memandang orang dari luaran sahaja pastu suka wat tanggapan bukan2..upss
aku akan tulis mengenai ini in the next entry..tunggu yah

Sebelum wujud tudung ikin ni..kite pakai tudung jenis bawal jela kan..tudung cmni bole ak gayakan...cume ak lebih berminat kepada selendang...kelaka gile..lilit x jadi..adoi!!
                                                                     P.E.A.C.E...
                                              

                                                          LILIT-lilit dop jadi..terbelit leher

                                         ha amik kau pakai tudung cmni lagi senang dan mudah..sarung je,,hehe
                                       Haha die ni su!!tauke kedai tudung..senang aku nak tudung beli je ngn die..yg pasti     aku je dapat murah korang xdapek la!!!Haha kedai die bersebelahan dengan TUNAS MANJA BESERAH kuantan pahang


                                                
Adoi lenguh menaip rupenye...sebelum saya abiskan ini entry,saya harap pembaca yang membaca entry ni janganlah mencebik mulut pada mereka yang ingin bertudung..walhal kite sesama islam patut gembira umatnya sudah berubah kepada arah kebaikan..dan janganlah lagi ungkit yang da lepas..saya cakap begini kerna saya tahu ade SESEORANG akan baca blog ni..jd saya nasihatkan xpayahla nak ungkit yang dulu saya ni x bertudung..TERIMA KASIH...

3 comments:

Anonymous said...

cute ko kak pakai tudung..jgn tgl lg yo0

hush hush said...

mi dak2 ni sme tgah tgok blog ko hahaha

oh!kimmi said...

oi oi sape je ce la bgtaw name kot