My Blog List

Tuesday, December 28, 2010

3rd rock from the sun!!awesome

Assalamualaikum....
Entry kali ni aku nk cite sal addited ak pada tengok tv!!Next entry aku ade lg bnyk lgi addicted yg bakal ku ceritakan..Korang pernah tgok x comedy series 3rd rock from the sun ni??Sape x tgok lugi wo0 waa ckp sama lu..Well no wonder la kalu anak zaman skang x brape tahu cite ni..yela cite ni zaman aku hingusan dah ade..pelakon die pun da tue ganyut da...tahun 1996 wo0 mase tu ak kencin ag kat tempat tido hahaha
Aku mmg gilebabeng ske cte ni..xpenah miss tgok...lawak die mmg xketinggalan zaman..lawak selamber!!

Baiklah cite3rdfts ni menceritakan 4 org ALIEN masuk ke dalam badan manusia untuk mempelajari hidup manusia di bumi...As many intelligent people know, aliens are all around us..ayat sebelum start cite ni..


AL-KISAH...
Komander tertinggi DICK SOLOMON(JOHN LITHGOW)bekerja sebagai professor di Pendelton State University.Dia ni mmg aku salute abis..lawak die buat sempoi dengan riak muke die yg selamber..Manakala pembekal maklumat pula TOMMY(JOSEPH GORDON LEVITT)menyamar sebagai student..Perghh mamat ni da besa skang..hensem siot..SALLY(KRISTEN JOHNSTON)pula berperanan sebgai seorang wanita walhal die sebnarnya lelaki dan lagi tua dr dick..Watak faveret aku!!mmg lawak natural..HARRY!!(FRENCH STEWARD) tugas die duk umah je dengan mencari part time job!!


Macam2 mereka tempuhi semasa berada dibumi..episod paling aku suke ialah FUN WITH DICK N JANET..dimana DICK MENJERIT STELLLA...hah..
malas nak cite panjang2 korang tgok la..konpem perot korang terburai!!caye r cakap aku!!




                       Lupe plak dr mary albright ialah kekasih kepada dick solomon manakal nenek sporting ni adalah miss DUBCEK..penyewa rumah yg seksi lg hot gitu!!!


Jangan lupa tengok ye..ia disiarkan balik di tv2 setiap hari rabu dan khamis pukul 12.30 mlm!!

3 comments:

Eason said...

COOOL !!!!

nana said...

mi,ko memekak tgok cte ni!!

oh!kimmi said...

eason thanks...
nana mane wei