My Blog List

Thursday, November 22, 2012

D'beserah.enterprise .com..supply and services

Assalamualaikum..... Sebelum memulakan entry baru setelah sekian lama tidak update,ingin saya katakan terima kasih pada sesiape yg sudi melawat blog sy...data menujukkan last month sebnyak 199 pageview..tujuan sy buat blog bukanlah nak seluruh dunia tahu cerita saya,tapi ini sebagai catatn atau diari untuk aku pada masa hadapan..yela simpan lam intenet nak hilang tu susah..melainkan kalu tulis buku seng la nk hilang kan.... Dalam masa 6 bulan ne..mcm2 perkara da berlaku dalam hidup aku..salah satu perkara penting ialah aku da memulakan bisnes.Pengalaman dalam manegement bisnes memang xde..Pakai redoh je buke..mule2 buke memang sesak sikit..duit selalu shot..yela xde rekod..aku plak slalu ade di kolej so mustaqim la yg runner bisnes..running bisnes sorang mmg xbole g la org cakap..Tapi alhamdulilah..sekarang kami sudah take over dua kedai..sebelah untuk game dan internet.sebelah lagi untuk handphone,photostat,fax,laminate,bindg,printing dll.. Dalam kedai aku gak ade mcm2 jual..budak2 pun selalu lepak kedai aku..aku ni kawan ngn budak2 jela..nk wat cmne kawan2 adik aku peneman setia..almaklumlah nak men free..aku mls nk mara..da mara pun macamlah paham base sgt..huu jgn smp aku bertukar jadi raksasa gogon sudah...
Images di atas antara brangan aksesaori hpyg dijual di kedai aku..Satu je aku nk kate kat sini..aku ni dahla buke kedai di kampung..so yg dtg pun kebanyakannye lelaki..bnd2 mcm ni jarang la nk laku..huhu sedih..aku plak jenis suke beli bnd gni walaupun bukan aku yang pakai..lepas ni next entry aku akan upload pic kedai..insyallah aku akan attend seminar mcmane nk jd blogger berjaya..kot2 satu hari nanti aku jual bisnes on9 plak kan...insya allah..aminn

1 comment:

nana bie said...

Mu ne ce ltak bnyok sket brg pasne,bwu femes kdai mu