My Blog List

Tuesday, January 4, 2011

PANAS!!

Assalamualaikum....
Ini hari aku panas betol la dengan kolej yang aku bakal masuk ni..xsanggup aku nak sebut nama kolej ni..Lecture die kol ak swo masuk 24hb..pergh mmg best r aku bole membongkang lame2..bole prepare sikit apa yang patut..die kate jumpe die dulu isnin ni(semalam)aku pun p la jumpe.time.jumpe nye aku nampak ada lagi intake baru..kolej ni memag tiap2 bulan ada intake baru!!Bukan apa bilangan student yang xcukup membuatkan dia nak slalu amik student...Aku datang la tanpa membawa apa..bawa diri je..tahu2 je lecture tu ckp awak boleh kalu nak masuk 24hb tapi saya takut x cukup student awak kene extend bulan 6..apa kata awak masuk kelas saya hari ini?HAH!!terbaik...memang terbaikkk..lepas tu cakap awak kene catch-up sebab minggu depan ada EXAM!!Terbaik!!!

Adoi aku ni otak bukan cerdik sangat...aku ni slow orangnye..ni rushing2 cmni cmno aku nk lulus..dahla bende baru..MEDICAL LAB..ada suject KIMIA hah memang aku xpenah amik pastu kene exam aku rase aku dapat A kot..haha,.sabar jela....ni la sebenarnya hukum karma.dulu ak n kawan2 aku pandang rendah kat kolej ni..kan da kene masuk situ..kenapa aku masuk situ?kerana situ adalh2 satu2nya kolej di kuantan yang dekat ngn umah aku..kenapa aku nak dekat umah aku?sebab kesihatan aku yang kurang mengizinkan membuat ayah aku tidak membenarkan aku belajar jauh..

Rabu ni aku akan mulakan kelas...kita tunggu cmne..harap semuanya berjalan denganh lancar..insyaallah





p/s:sumpah aku rindu kpj!!!

4 comments:

Anonymous said...

kAk wei ko masuk la lagi pic aku yg cun melucun ni..tumpang glemer sikit

Eason said...

nurse...wow ~ good ~ cool ~

Anonymous said...

mie,ade smpan lg x gambar aku ngan senggam td0 dlm claz....???nk pic tu...

oh!kimmi said...

wei wei sape ni??nana ke??