My Blog List

Tuesday, January 4, 2011

TERIMA KASIH CINTA

Assalamualaikum..


Seperti yang sedia maklum ramai yang tahu saya sudah mempunyai pujangga hati..Iaitu MUSTAQIM..rata-rata kawan saya kenal beliau termaksuklah keluarga saya..Tahun ni kire 4 tahun kami berpacaran..alhamdulilah moga ia berkekalan..Memang xbnyk entry aku sal cintan ni..bukan bermakna aku tidak sayang dia..tapi bg aku biarlah kisah kami.kami berdua aja yang tahu..Sepanjang perhubungan mmg bnyk pancaroba yg ditempuhi..segala duka n suka tapi alhamdulilah kami berjaya melepasinya
Aku tegok sekarang ni ramaila budak2 bangga dengan pic ngn bf bercium la..wat blog cerita yang indah..tapi kalau dah putus x ke malu kan??Tujuan saya post entry ni saya hanya ingin menyatakan terima kasih bnyk2 dekat pujaan hati saya kerana banyak bersabar dengan saya dan kami telah pun memaafkan kesilapan antara satu sama lain dan mengharapkan di tahun ini kami membuka hidup kami dengan penuh indah dan diredhai allah..insyaalah...Apa yang terjadi sebelum ini telah membuka mataku kerana apa pun yang terjadi hanya MUSTAQIM ini yang berada disisku..maafkan B yangbodoh kerna tidak pernah cuba menghargai apa yang ada..........


                                                             RAYA 2008!

P/S:Doakan semoga kami berkekalan..insyaalah


This is just for u...
Kita mulakan hidup baru k
Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas 'tuk bertahan

Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas 'tuk bertahan

Meninggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya 

5 comments:

Anonymous said...

abang takim!!!bile ko nk kawin ni wei..bg ke aku je nyah takim ni...huhu

oh!kimmi said...

wei sape ni weyh tgl la name kot

Eason said...

god bless...haha ^^ wow bf ???

sue said...

powernya ayat2 cinta mimi....i loike it...uhuhuh

oh!kimmi said...

sue...tawla ko tunang kan kan..selamat betunang sue