My Blog List

Sunday, January 2, 2011

SAHABAT KECIL

Assalamualaikum
Hari ini hujan berterusan tanpa henti..biasanya aktiviti aku banyak dihabiskan bersma kawan..sekarang da tiada apa itu KAWAN duk umah jela aku..kawan yang len smenye duk jauh..huhu kesian kan aku..Duk umah ni aku tido tido tido..bgun2 je bkak laptop men FB(biase r)Aku ni jenis suka berkawan dengan semua orang xkire rupe ,kulit,bangsa dan agama..Berkawan itu macam biasalah ada batasannya..ya kan..Disebabkan aku keciwa baru ni lantaran dek kawan baik sendiri so aku pikir balik..kenapa aku harus memikirkan lagi soal mereka??lebih baik aku mulakan hidup baru dan dapat kawan baru!!Yah baru22 ini aku telah mendpat 2 kawn baru..xbaru mane r..dah lama..kami cuma berkawan melalui FB shj tidak lebih dari itu..Ialah kerana aku ni pun bukannya solo lagi..sudah jadi awek orang..jadi aku haruslah jaga batas pergaulanku agar pujaan hatiku tidak salah faham terhadapku...Bukan kire merepot sape kite kawan..tapi apa yang aku buat ini adalah untuk menunjukkan KEJUJURAN dalam berpasanganPujaan hatiku tahu dengan siapa aku berkawan dan apa yang aku buat adalh untuk mengelkkan kami dari berselisih faham

AMIRUL NAIM(MIRO NAIM)
21tahun,Berasal dari pekan..dan sekarang belajar di RANACO COLLEGE..eh???mude setahun dariku..masih hingusan lagi budaknya..Setakat ini aku senang berkawan dengannya kerana kami mempunyai minat yang sama terhadap bundle..ak xminat mendalam sgt cm die ni aku minat duit yang dapat dr jual barangan bundle je..hahahaxperlu aku cerita pasal ini budak banyak2...aku hanya nak cakap kawan dengan beliau akan membuatkan kalian sihat jantung!!kenapa aku cakap begitu?ha tryla kawan dengan beliau sendri
                    Yang cam endon tu dielah..ala die tu yang berkaca mata..haha



M.KAMAL..(MOQS)
Nama die KAMAL klasik sungguh nama beliau..tapi nak orang pgl moqs...aku tetap akan panggil die KAMAL..tetapi kawn2 die ckp kat kg orang pgl die AWANG...haha cm nama kucin aku MIAOW..
Si KAMAL ni da tue da umur da 28..bole jd bapak orang da.berasal dr KUANTAN...die ni abng kepada kenalan aku..niesa..ak kenal die lama da dr zman MYSPACE lg..die ni orang tue yang sporting dan anda juga akan selesa jika berkawan dengannya..Mlasa nakcite bnyk sal org tue ini juga..haha

                            Si orang tua yang bernama AWANG...MIAOWW


Sebelum aku mengakhiri entry ini..aku ingin meminta maaf atas segala kekasaran yang telah aku tulis...haha..terima kasih kerana menjadi kenalan baruku.....

8 comments:

Anonymous said...

gmbr aku yg ag ensem kachak cirit dan bergaya xde ke??

oh!kimmi said...

hah!!!masalah tiada langsung!!

moq's tpb said...

tokmu org pgl aku awang......ske2 mu je....org pgl aku awal...mu jgn dgr ank bolok 2

oh!kimmi said...

ahahahahaha
AWANG
mioaww

Anonymous said...

tokmu bedoh

saem mu said...

marah ke kamal haha

Eason said...

wow....sahabat kecil...u r good cox u stil contact with ur sahabat kecil~

oh!kimmi said...

im da best SAHABAT u can ever meet!!!