My Blog List

Tuesday, May 17, 2011

....tentang hati.....

ASAALAMUALAIKUM....

Kaline entry aku nak menceritakan tentang isi hatiku...Mungkin dr luaran orang menganggap aku ni xde papae masalah..Hanya tuhan je yg tahu ape yang terpendam dalam hatiku...Cume didalam entry ni aku hanya merangkai kata dan berkiasan sahaja..Kalau diceritakan mungkin mereka yang terlibat akan tahu...Dengan beberapa bait lirik lagu ni mungkin kalian mengerti apa yang sebenarnye terjadi pada diriku..........


seperti bintang dilangit
begitu cinta kita
tak kan pernah binasa
meski terhapus masa

terima kasih tuhan
kautelah sempurnakan
telah engkau ciptakan
dia untuk diriku

aku bukan pujangga
yang pandai rangkai kata
yang ku punya hanyalah
hanya segenggam cinta

saat kita melaju diatas dua roda
pegang erat pundakku saat meninggalkan ku

lupakan aku bila itu terbaik untuk mu
jangan pernah kau tanyakan cinta yang tersisa
yang kau pun tak punya
biarlah

aku akan pergi
tinggalkan semua
cinta ini selamanya

patahkanlah sayapku
saat ku mencoba
berpaling dari kasih dan sayangmu
maka bunuhlah aku bila aku mencoba berpaling dan mencari penggantimu


p/s:adakah kalian diluar sana mengerti apa yang terjadi padaku??sama macam lirik ni..haha..ku hanya mampu meluahkan perasaan seperti ini..kerana di dalam dunia kita harus menghargai apa yang ada..tidak semua bende yang kita mengidamkan dapat..aku hanya mampu berdoa agar aku akan lebih bahagia di akhirat kelak T_T


3 comments:

k.mus said...

aduh,,,~~~~~~~~~~~

fatin said...

ape kenenye mimi woi..dlm fb sedih sini pun sedih...

oh!kimmi said...

kak mus...aduhh kenapa hehe..fatin..sedihla aku sedih ahaha