My Blog List

Saturday, May 14, 2011

PECINTA KUCING(ABO0 PULANGLAH)

ASSALAMUALAIKUM.....
Entry kalini aku akan cite pasal kucing..Untuk pengetahuan anda saya ni mmg pecinta kucing..Bukan saya aja tapi seluruh keluarga kami begitu..macam2 jenis kucing kami da bela....antaranya ontot,mengkoneng,bibab,nyet,munir,puteh,aket mcm2 la name..tp yang baru2 ni kami ade kucing jantan special sikit name abo0!!!ye abo0 yang kusayang..die ni jenis kucing x gune lagi penakut...bwahaha..nak ngorat pun takut

Abo0 ni penah masuk wad selama 4hari kearana jangkitan kuman dalam darah alhamdulilah die ok...walaupun peluang hidupnye tipis...tp yg sedihnya semasa aku menulis entry ini abo0 dah xde...selama sebulan die dah menghilangkan diri..aku sangat sedih..mungkin bg mereka mereka akan cakap aku ni bodoh sbb sayangkan sampai cmtu sekali..tetapi tidak bgku....ak da post mcm2 kat fb sal abo0 huhu ade gak yang bersimpati..
sedihnya malam2 la die peneman tidurku...


AB0O0 MISS U SO DAMN MUCH!!!


ABO0 masuk spital...kne iv drip la plak ..normal saline


ABO0 kua spital je trus nak duduk atas bantal kesayangan die..hehe

Sampai skang abo0 x balik2 ag...humm sedihnya...ya allah ya tuhanku pertemukanlah aku semula dengannya..dahla last aku jpe die mase tu bwu nk masuk umah sewa...sedih gile

abo0o pulanglah...

No comments: