My Blog List

Friday, February 4, 2011

REVOLUSI

ASSALAMUALAIKUM....

Hhahaha..harini rajin bebeno aku update blog..biaselah siang tadi da puas tido..malam waktu berjagalah..ahahahah..bagus x saye??jangan tiru aksi saya yah bagi anak dare di lua sana...Kaline entry aku pasal kaca mata@spek mata@spectacles...haaha...seperti yang anda selalu lihat di pic saya saya ialah si serampang bermata empat!!ye saya seorang yang rabun..rabun jauh!!dan makin lama makin rabun..terbaru rabun aku mencapai level 450....ayah aku cakap kalu da tue nanti kene pakai mikroskop sampai bakteria pun boleh nampak..haha

Aku mula rabun sejak dari darjah 6 lg..mule2 malu nak pakai..takut orang ejek,,market kene jage kot..haktuih...geli aku...nak salin kat papan hitam pun x nampak..terpakse bergantung pada kawan sbelah aku..tgok je ape die tulis...sejak masuk sekolah teknik aku mula pakai spek...yela dah makin teruk silap aribukan longkang pun x nampak....makin lama kaumakin selesa dgn imej berkaca mata...jangan jeles..buah hti saya cakap die terpikat dengan saya kerana saya berkaca mata..comel katanya...auw...auw...kembang hidung i!!!

Spek mata aku mestilah lain dari lain..kan aku da ckp td kene jage market!!..haktuih..hehe...pelbagai corak aku pakai..dr kaki nyamuk...pindah ke spek mata pelangi yang terbaru spek mata sebesa gogel da..hah!!

                                                   rase-rsenye bole wat g skuba x???

haaa..besa x besa??xpela luas pemandangan aku kan kan..haksss....xselesa sangat pakai spek mata aku ni..al-maklumlah baru lagi...kenapa aku x pakai contact lens??haa sebb aku rase aku huduh pakai lens!!haha...xcaye??caye jela..lgpun aku xreti pakai lens..kang tersilap ari aku cucuk mata aku..ahhaah

                                                              REVOLUSI SPEK AKU!!