My Blog List

Tuesday, February 1, 2011

ANUGERAH TERINDAH

ASSALAMUALAIKUM.....

Da lama da rasenye x update blog..yela bz nak terkejo2kan exam..masuk pun mengejut..xpasal2 ade exam kan kan.
Kali ni entry aku akan berkaitan dengan makhluk ciptaan ALLAH S.W.T Yg paling agung iaitu manusia!!Proses kelahiran manusia bermula dari persenyawaan didalam ikatan yang sah setelah bergelar suami isteri...''Kemudian air mani itu Kami jadikan segumpal darah, lalu segumpal darah itu Kami jadikan segumpal daging, dan segumpal daging itu Kami jadikan tulang-belulang, lalu tulang belulang itu Kami bungkus dengan daging. Kemudian Kami jadikan dia makhluk yang (berbentuk) lain. Maka Maha Sucilah Allah, Pencipta Yang Paling Baik" (QS Al Mu'minun:14)''
sepanjang aku hidup selama 22tahun ini aku telah melihat pelbagai rupe manusia,xkire yang sempurna dan tidak sempurna..Aku paling suka dengan ciptaan ALLAH kerana tiada siapa yang mampu mencabar kekuasaan-NYA,..
OKlah..tujuan sebenar aku post entry ni sebenarnya aku nak cerita pasal baby!!yaa sapa yg suka budak kecik disini??SAYA SAYA!!Pasti ramai yang suka pada mereka kan..mereka adalah ahli syurga dan kita harus menyayangi mereka kan kan..disini ingi saya senaraikan antara baby yang paling comel pernah saya jumpe!!!!
1st :MOHD AMIN SHAHMI
 
COMEL KAN KAN!!bUDAK INI ANAK SEDARA PADA TEMAN LELAKI SAYA..SAYA SUKE BUDAK NI!!!
2nd MOHD ARASH
3

HAA..JAMBU X??DIE NI LA ARASH!!BUDAK TASKA YG PERNAH AKU JAGA DAN DIELAH KESAYANGKU!!!
3rd HAE SON(ONE MOM 3 DAD DRAMA)

4rd PUTRI ARIESYA

5th MOHD RIZHAN


Comel x budak2 kat atas ni??haha kalu x comel xpela janji bg aku merekalah antara makhluk ciptaan ALLAH S.W.T yg comel >_<
Dulu aku pernah bekerja sebgai guru tadika,membuatku aku lebih suka kepada budak2..Mereka mmg menceriakan hidup kite dengan keletah mereka yang spontan..walaupun nakal meraka hanyalah budak2..jadi kepada mereka yang mendera kanak-kanak,membuang bayi,anda adalah penghuni NERAKA JAHANAM!!Mereka tidak bersalah!!
sekian dr saya...
TADIKA SERI PERMAI

3 comments:

Anonymous said...

sgt kiut meyhhh

senyum>_ said...

mie comelnyew...anak ko ke hihihi

oh!kimmi said...

haha kiut teramat kiut