My Blog List

Tuesday, April 24, 2012

2012

ASSALAMUALAIKUM....

Walawey da 2012...dah bulan APRIL pun patut bersawang aku punye blog..haha...al maklumla bz ngn stadi..student katakan...kalu ade mase free tdo,men fb..nah skang cuti 3 bulan aku da berazam nak cte segale benda balik ap yg ak nk cte slame ni..Bermula dari college baru,kawan baru,kucing baru,penampilan baru,boyfiee baru...eh eh xdela gurau je...jgn mara ye abe kalu bace ni...awop gurau je..hehehe
Banyak sgt perkara terjadi sepanjang aku tinggal blog ni...so its time to refresh all the bittersweet memories back..Pejam celik pejam celik dah 23 umur aku..dah masuk sem4 pun..banyak mase aku terbuang begitu sahaja..siyes ckp,masa dlam sem 4 ni hidup aku memang MALAS...pointer pun down..xpnah dpt bawh 3..skang amik mu..2.9..tp alhamdulilah syukur at least x gagal kan..tehhee
Sem 4 ni memang banyak perkara berlaku..dan akan bakal ku ceritakan satu persatu ogeyhh..banyak bitter dr sweet!!sbb itu pointer aku down..jujur aku ckp mase exam final aku study last minute..soalan plak memang tahap cipan susah die....
ok2..baiklah...aku nak cerita ni tp next entry la...sbb entry kaline pengenalan je hehe..jangan mara...tungguuu

2 comments:

aisyah jer said...

ce cite ce cite

oh!kimmi said...

ate nk cerite lew ni